חה"כ יוסי טייב: "בלי דרעי – ביבי היה יורד מהבמה הציבורית"

אייל ראובן No Comments on חה"כ יוסי טייב: "בלי דרעי – ביבי היה יורד מהבמה הציבורית"

ח"כ יוסי טייב לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סופהשבוע": "בשנה האחרונה הממשלה הזו לא חדלה מלהכות בציבור האמוני והחרדי. עלינו לפעול להביא את ה-61 מנדטים לגוש. הקמנו את גוש הימין, אלמלא דרעי הוא לא היה קיים וביבי היה יורד מסדר היום"

צילום: Gershon Elinson/Flash90
16:40
30.04.24
איתי גדסי No Comments on סמוטריץ תוקף בחריפות: "השלכות העסקה יהיו הרות אסון"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ יוסי טייב (ש"ס) שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי). בפתח השיחה הוא התייחס למיקום בו יוצב ברשימה בבחירות הקרובות: "מי שקובע אצלנו זו מועצת חכמי התורה. יו"ר התנועה מציג את הדברים להם, מביע את דעתו והם קובעים. אין יותר טוב מזה לציבור שלנו. אנחנו שלוחי דרבנן. פחות רלוונטי באיזה מקום נהיה. עלינו לפעול להביא את ה-61 מנדטים", אמר טייב.

הוא הסביר מדוע לדעתו הפעם גוש נתניהו ישיג רוב: "בבחירות האחרונות אנשים כבר היו עייפים. אבל בשנה האחרונה הממשלה הזו לא חסכה בכהוא זה מלהכות בציבור האמוני והחרדי. 

לדבריו "יש מפלגה חברתית אחת – ש"ס. זה הדגל שלנו שלושים שנה. זה הצוואה של מרן, לדאוג לחלשים, ללומדי התורה. עולם התורה הספרדי פורח".

ביחס למצוקת הסמינרים, אמר טייב: "כפי שהקמנו מערך של מוסדות – מחובתנו לבוא ולהקים סמינרים, עשינו את זה בישיבות ותלמודי תורה וזה צלח. הגיע היום שצריך לשים את הדגש על הקמת סמינרים. לשם אנחנו חותרים. הבעיה בירושלים קטנה ממה שניסו להראות, אבל אני לא מתחמק מהבעיה שקיימת".

טייב שב והתייחס לנושאים הפוליטיים ואמר: "אנחנו הקמנו את גוש הימין, לולי דרעי הוא לא היה קיים וביבי היה יורד מסדר היום. הציבור שלנו רוצה את ביבי בראש הממשלה הבאה ולשם אנחנו חותרים". בנוגע לשאיפותיו הפוליטיות, השיב טייב: "חבר כנסת יכול להזיז את הדברים הקטנים שהציבור צריך הרבה יותר טוב משר כזה או אחר".



0 תגובות